وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم سیستان و بلوچستان با این فداكاری نشان داد معلمان كشور در مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی متربیان از بذل جان نیز دریغ نمی كنند.

سلامت نیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت : معلم سیستان و بلوچستان با این فداكاری نشان داد معلمان كشور در مسیر تعلیم و تربیت و بالندگی متربیان از بذل جان نیز دریغ نمی كنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، دكتر علی اصغر فانی در پیامی فقدان معلم فداكار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
 
متن پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
انالله وانا الیه راجعون
 
فداكاری همكار عزیرمان مرحوم حمید رضا گنگوزهی كه آگاهانه جان  خویش را فدای سه دانش آموز خود نمود مایه افتخار و مباهات برای جامعه فرهیخته فرهنگیان كشوروفقدان آن مرحوم موجب تاثر همگان گردید .
 
این معلم عزیز با این از خود گذشتگی، جلوه ای والا از روحیه فداكاری، عشق وعلاقه معلمان این مرزوبوم به دانش آموزان میهن را به نمایش گذاشت و نشان دادكه معلمان ارجمند در مسیر مقدس تعلیم وتربیت وبالندگی متربیان عزیزخویش حتی از بذل جان خود نیز دریغ نمی كنند.
 
نظام تعلیم وتربیت اسلامی به وجود چنین معلمان فداكاروایثارگری كه نام ویادشان جاودان ونقش الگویی شان ماندگارخواهد بود به خود می بالد .
 
اینجانب عروج ملكوتی این همكار ارزشمند را به جامعه فرهیخته فرهنگیان كشور به ویژه معلمان ارجمند سیستان و بلوچستان وخانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده وضمن آرزوی علودرجات برای آن مرحوم از خدواند متعال شفای عاجل دیگر همكارگرانقدرمان جناب آقای عبدالرئوف شهنوازی را كه در این مسیر فداكاری، مصدوم گردیدندخواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha